Äntligen är veckan över...

Är helt jävla slut. Varit en tung vecka på jobbet och jag har sovit helkasst varje natt, ingen bra kombo. Dessutom match i måndags, träning torsdag och match idag. Var egentligen träning i tisdags också men hoppade den. Var rätt mörbultad från matchen dagen innan plus att jag var drettrött då jag sovit cirka 4 timmar på natten. Vi förlorade båda matcherna men spelade bra och då måndagsmatchen var mot serieledarna och dagens var mot serietvåan så får det räknas som godkänt. Mina ben (och tår, herregud mina tår...) är i alla fall väldigt tacksamma för en spelfri helg. Behövs änna just nu känner jag. Ikväll spelade vi i Munkfors (på konstgräs, uff) och då matchen började halv åtta så blev det en sen kväll då jag inte var hemma förrän elva. Bara jag hemma just nu i och för sig så spelar kanske mindre roll. Stekte upp en hamburgare och har nu gottat ner mig i soffan framför Master Chef Australia. Hittade lite glass i frysen och har kvar godis från taxfreen så går ingen direkt nöd på mig. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: