Ente sugen på nåe...

Har en lite jobbig känsla just nu. Är trött men vill ändå inte lägga mig. Är hungrig men orkar inte fixa något att äta. Jag är liksom inte sugen på någonting alls. Funderar på manga - men njä. Film är jag inte sugen på och boken jag håller på och läser orkar jag inte plocka fram. Så skulle egentligen lika gärna kunna gå och lägga mig så jag kommer upp i vettig tid imorgon meeen - njä.
 
Inatt sov jag hela 11 timmar så gissar på att sömn i dagsläget är rätt välbehövligt, och blir nästa vecka lika rolig som den som var (uff) så kommer jag nog behöva min vila. I och för sig så drar jag och babe mot Tyskland på onsdag eller torsdag (varför bestämma sig i tid liksom...?) så blir en kortvecka på jobbet för min del. Men ändå. Kanske lika bra att knyta sig. Toodles.
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: