Läggdags...

Har mumsat i mig resterna av gårdagens pizza och slökollat på Legally Blond (yes, I know, men jag var sugen på något (fruktansvärt) lättsmält) medan jag surfat runt och kollat hotell i Tyskland. Även smsat fram och tillbaka och bestämt date med både faster och kompisar framöver. Skall bli najjs.
 
Har fortfarande inga pengar på mitt ICA-kort men ringde banken tidigare och de sade att det ibland kan dröja lite om bankerna är sega med sina ordrar. Så förhoppningsvis har jag pengarna imorgon. Annars får jag nästan lite panik. Skulle behöva tanka också men det är jag ju sådär sugen på med tanke på hur det (troligen) gick sist... :/ Men får la ställa mig och rycka hejvilt i kortgrejen för att se om den sitter fast eller ej innan jag betalar. ;)
 
Men just nu dunkar faktiskt mitt huvud något infernaliskt så är nog dags att dra sig mot sängen. Så godnatt. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: