Mitt i veckan...

Lyckades komma upp tidigare än vanligt imorse vilket var najjs då eftermiddagen blir mycket (nåja) kortare. Blev inte riktigt så tidigt som jag och Ann-Sofie satsat på, men kanske imorgon?
 
Har dock haft tokont i magen hela dagen. Har huggit och bråkat så funderade faktiskt på att dra mig hemåt redan vid lunch. Tanken fanns faktiskt där redan vid tio-fikat, men kändes rätt ovärt. Lyckades med hjälp av Alvedon och Mentos hålla mig kvar på kontoret hela dagen så kom hem efter en fullgjord dag. Tjötar lite med Erik, går på toa, och upptäcker anledning till mitt magont. Mensen är två dagar tidig. Och den är aldrig tidig. Har haft lite ont i ryggen också så tanken slog mig tidigare att det var mensvärk, men då jag alltid får mensvärk på torsdag och mens på fredag så strök jag den tanken. Dumt, mycket dumt. Kunde gått illa. Speciellt med tanke på att dagens dagens outfit innehöll ett par ljusgråa byxor... ;) Men gick bra den här gången i alla fall, thank god.
 
Hade funderingar på att se Wolverine på bio idag, men ids inte riktigt. Vi är typ 10xguldmedlemmar då vi har hur mycket poäng som helst på vårt bioklubbkort, men då vi aldrig går på bio på vardagarna så blir det aldrig av att vi använder dem. Men då Erik ska till Trollhättan på svensexa till helgen och han flyttar om några veckor så tänkte vi passa på nu i veckan. Dock har jag fotboll tisdag, torsdag och fredag så var ju bara idag som i så fall var aktuellt, men guess not. :P
 
Såg Pacific Rim i söndags. Helt ok film, kanske till och med bra, men man får ju vara medveten om att det är en väldigt lättsmält action. Mechs som slåss mot sjömonster-aliens-kloner liksom, hur djupt kan det bli? Ingen jättedjup story, inga direkt bra skådespelarinsatser, många logiska luckor, men bra action, snygga effekter och konstant högt tempo. Man satt i alla fall inte uttråkad i biosalongen. :P
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: