Snart snart snart helg...

Helt jävla tokschleten just nu. Det är kaos (och när jag säger kaos så menar jag TOTALT kaos, man kan bli galen för mindre) på jobbet och jag har sovit kasst det senaste. Inatt drömde jag till exempel att lillbrorsan skulle ha ihjäl mig med en stor köttkniv... Helt normalt. Nära att lyckas var han också. Sov sådär bra efter det. Härom natten drömde jag även att jag dog och att ingen direkt brydde sig. Varken familj, vänner eller pojkvän. Alla tyckte det var synd men tänkte att det kunde varit värre, det kunde varit någon de faktiskt brydde sig om som dog. Var lite lagom depp den morgonen. :P Spelar liksom ingen roll att det bara är en dröm, känslan sitter i ändå.
 
Längtar verkligen till helgen. Behöver sova ut. Dock så skall jag och Erik ut och leta bröllopspresent och kläder på lördag och på eftermiddagen så har jag match i Edane, så större delen av dagen och kvällen försvinner där. Söndagen är dock helt fri. Erik lär dra hem mot Trollhättan men är ingen tid bestämd så kan la bli när som. Troligen inte jättetidigt om jag känner min pojkvän rätt. ;)
 
Tjockis verkar btw trivas bra och han är nästan för kelig, om det nu är möjligt. Han kurrar och stryker sig och buffar och faller över fötterna på en i hänförelse så fort man kliver in i rummet. Och han är likadan mot Stitch vilket väl mottas sådär bra. Speciellt när han kommer rusande och totalt headbuttar Stitch i sitt kontaktsökande. ;) Dessutom verkar han ha noll balans så han ramlar omkull hela tiden när han lutar sig mot saker... Men söt, det är han. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: