Söndag...

Sitter just nu med färg i håret och håller tummarna stenhårt. Testade en toning istället för den vanliga färgen och satsade på en rödbrun nyans som såg väldigt fin ut. Kletet i håret är dock gult så skall bli intressant att se vad det blir för resultat... Kanske blir att panikåka och köpa ny färg imorgon... ;) Kan inte fixa det ikväll om det nu skulle knipa då jag just nu inte har något betalkort och heller inga kontanter... xD
 
Mitt kort blev skimmat i dagarna, troligen när jag tankade förra fredagen, så banken spärrade det när de såg att flera, för mig ovanliga, köp höll på att gå igenom. Ett på 900 spänn på Betsafe hann gå igenom, men som tur var så kan jag få tillbaka de pengarna. Dock så var jag ju tvungen att slänga kortet då det var spärrat, så nu sitter jag och väntar på ett nytt. Borde komma i början av nästa vecka och sedan kommer koden några dagar senare. När vi är i Tyskland... x_x Tänkte jag kunde använda ICA-kortet istället så satte över 2000 spänn på det, men de kommer tydligen inte in förrän på måndag. xD Jäkla tur att jag drog med Erik till Ica i torsdags så han kunde köpa lite helgmat till mig annars hade det blivit en redigt tråkig helg för min del... :P
 
Tänkte dock lägga en beställning på Onlinepizza.nu då jag såg att man kan göra det på mobilfaktura. :P Tillkommer visserligen 20 kronor, men det kan jag la leva med. Sjukt sugen på pizza just nu. Vågar inte göra det förrän jag tvättat ur färgen i håret dock, för även om de säger att det kommer ta 45 minuter så brukar de vara här efter 20. Lite jobbigt om jag står i duschen då. ;)
 
Nej, nu är det nog dags att skölja ur skiten och se hur resultatet blev...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: