Thank god it's friday...!

Höll på att inte ta mig upp ur sängen imorse. Helvete vad trött jag var. Ögonen föll ihop medan jag traskade till bilen och kände mig väl sådär säker bakom ratten... :P Men till jobbet kom jag och där satt jag och gäspade ikapp med mina kollegor. Verkar som att tröttheten var allmänt spridd.
 
Hade funderingar på att dra hem redan vid lunch, men det gick ju som vanligt sådär bra. På tok för mycket att göra och då flera element skulle lämnas ut idag så blev det till att sitta kvar. Var dessutom tvungen att tidrapportera innan jag gick hem då hela företaget har fått påbackning om att vi är för dåliga på det och att vi därigenom förlorar pengar. Tråkig syssla men tyvärr nödvändig. Hann i alla fall klart med både tidrapportering och utlämning av mina element, så kan slappna av lite under helgen. Noll koll på vad jag skall göra på måndag, men det är ett senare problem. ;)
 
Ser ut att bli en lugn kväll hemma med thaimat och film, vilket nog är precis vad jag behöver just nu. Lär slockna i soffan hyfsat tidigt skulle jag tro, men det får väl vara hänt  i så fall. Skall ändå försöka komma upp i vettig tid imorgon då vi skall gå på jakt på jobbkläder åt Erik. Han tyckte det var mer prio med hans utstyrslar än med mina kläder till bröllopet så jag får la ge mig ut och kika i nästa vecka istället. :P Behöver shoppa inför Annas Disney-fest också... Massa pill kvar där.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: