Bad day...

Haft två riktiga fuldagar igår och idag. Vet inte riktigt varför men blir liksom depp så fort jag ser mig i spegeln. Vilket gjort att jag hållit mig ifrån dem så mycket jag kunnat. Tittar jag objektivt så ser håret ut ungefär som det alltid gör, sminket är påkladdat i vanlig ordning och kläderna är Sissi style a la kontor. Men ändå känner jag mig ful och... dassig liksom. Har sådana här perioder ibland så vet att det kommer gå över om någon dag eller så men ändå, är rätt tröttsamt. :P Dagen har väl inte blivit direkt bättre av att jag haft en härlig huvudvärk hela eftermiddagen heller. Just nu sitter den bakom ögonen och blixtrar hejvilt. Mycket trevligt mycket trevligt. Försöker bota den med en kopp varm minestronesoppa och ostmackor, huvudvärkstabletterna verkar inte riktigt känna för att hjälpa mig. Blä på mig idag känner jag. Ursäkta att jag delar med mig av mitt elände. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: