Bildkavalkad från juldagen...

Får väl bli ett inlägg med bilderna från juldagen också gissar jag... :P Samlade bästa folket som traditionen bjuder men skippade utgång då det ändå alltid slutar med att man står i en milslång kö i snöslask för en fjuttig halvtimme inne på krogen. Var en riktigt kul kväll i goda vänners lag och naturligtvis så togs det en hel del bilder. ;) Dock inte speciellt många med min kamera, så vill ni ha fler bilder så får ni ragga på någon annan. ;) Lite trist var det dock att komma hem på natten bara för att läsa ett bittert blogginlägg som lade rätt bra sordin på stämningen.
 
1) Man är inte sen om man inte bestämt någon tid. Svarar inte värdinnan på frågor gällande tid så får hon vara beredd på att gästerna dyker upp när det passar dem bäst och på vad de anser vara en vettig tid.
 
2) Man drar heller inte ner på stämningen eller är tråkig bara för att man berättar att man är sjuk och därför inte kommer att parta järnet hela natten. När man säger att man kör så länge man pallar så innebär det INTE att man inte kör alls eller kommer att ta det lugnt, utan helt enkelt att man kör så mycket och så länge man orkar. Något i alla fall jag hade blivit glad av att höra istället för bitter. Men vi är väl alla olika.
 
Så, då fick jag det av hjärtat också. Gått och stört mig på det ett tag så lika bra att lufta lite. Så, till bilderna... ^^
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: