I need some sleep...

Sitter och mumsar på en köttbullemacka och dricker cola till ett avsnitt med Fringe. Hade tänkt jag skulle ta och färga håret idag (tänkte jag även igår...) men orken finns inte riktigt. Lyckats gå och dra på mig en envis förkylning men förutom en massa snörvlande och hostande under dagen så funkar det rätt bra. Nätterna är värre. Vaknar och är helt snustorr i halsen och svalget gör ont. Men det funkar också så länge jag bara kommer ihåg att lägga halstabletterna bredvid huvudkudden. ^^

Varit tokmycket på jobbet de senaste två veckorna så har inte riktigt hunnit vila upp mig heller. Har trott flera gånger att jag är klar med mina uppgifter bara för att få höra att det är något som behöver ändras. Mitt filtbyte skulle tex varit klart förrförra fredagen och samma dag klockan 4 kommer de och säger att de måste göra om gångbanorna vilket medförde att jag fick göra om flera komponenter till mitt filtbyte... Och så har det liksom varit konstant det senaste. Vilket i och för sig inte är någon direkt nyhet, har varit så på typ alla projekt, har bara varit lite mer av den varan den här gången. :P Valsbytet som jag sitter med nu skulle tex varit ute i fredags, och körde till och med en 11-timmars dag i torsdag för att hinna klart, men icke. Var egentligen klar med allt i fredags men då min handledare varit för upptagen med annat så är ritningarna fortfarande inte färdigrättade. Kommer bli en del ändringar på ritningarna också så... Men men, imorgon kanske...? :P Tänk vad skönt det hade varit om man hade kunnat få alla direktiv direkt istället för allt eftersom. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: