Bildbomb från Bråvalla-festivalen...

Har äntligen gått igenom alla bilder från Bråvalla (var typ en miljon...) och vänt, ändrat kontraster, sorterat och rensat. Gud vad jag rensat. Inte så stor idé att spara flera hundra svarta bilder med ett litet ljus-blurr i mitten då man inte ens kan gissa vilken artist det skall föreställa förutom att det uppenbarligen är på natten...
 
Var i alla fall tre väldigt bra dagar med mycket växlande väder, mycket cider, vin och groggar (har fortfarande inte vågat kolla mitt kontoutdrag från helgen...), hejdlöst mycket folk, bra artister, lervälling, klassisk festivalmat och väldigt trevligt sällskap. Kommer lätt vilja åka igen om det är lika bra artister nästa år. But we'll see.
 
TORSDAG:
 
 
FREDAG:
 
 
LÖRDAG:
 
 
Bäst var utan tvekan Rammstein, alla kategorier. In Flames borde hamnat på andraplatsen men då de inte spelade Only for the weak så får de ett fett minus. Inte helt ok. Stone Sour och Volbeat var däremot riktigt bra. Största besvikelsen var Green Day då de knappt spelade en enda hel låt utan avbröt allt med ett jävla "Can I get a weeeehooo!?" hela jävla tiden. Bra musik när de väl spelade men det var ju som sagt inte speciellt mycket. Royal Republic samt Parkway Drive är några band jag nog behöver kolla lite närmare på, lät riktigt bra. ^^ Blev även några turer till house-tältet när Sandra kom på lördagen och även om jag fortfarande inte är frälst så får jag la ändå medge att det var helt ok. ;)
 
Möjligt att alla bilder inte kom i exakt rätt ordning med avseende på spelordning och var vi satt, men var lite av ett helvete att försöka sortera mina och Helenas bilder då de är tagna med olika kameror samt mobiltelefoner, och Helenas dessutom varken hade datumstämpel eller klockslag... ;) Men borde stämma på ett ungefär i alla fall. ^^ Nu är Erik på mig att vi skall börja städa så jag får väl slita mig från datorn I guess. Toodles.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: