I wanna travel...

Suttit och letat resor i flera timmar. Mina ögon går i kors och hakan börjar dala mot bröstet så är nog dags att ge upp för dagen. Har hittat några intressanta alternativ men vi har inte bestämt något än. Får dock bli i dagarna så man vet att det faktiskt blir av och man har något att se fram emot... ^^ Frågade även Karin och Helena men de var tyvärr redan uppbokade. Inte konstigt med så kort varsel men var värt ett försök. Jag och Sandra får la klara oss själva helt enkelt... ;)
 
Gött sugen på sol och värme nu känner jag... Har tagit ledigt nu torsdag och fredag då det skall vara fint väder (ljuger både yr.no och smhi så skjuter jag någon) så imorgon är det inplanerat en tripp till Eriks farfars stuga och en sjö i närheten där. Fredagen lär la spenderas på någon mer närliggande strand, typ Skutberget eller Alster. Erik avskyr Skutberget men så länge han inte hittar något bättre alternativ så får han stå ut. ;) Eller om jag drar med mig någon annan så kan han ha roligt här hemma i lägenheten istället. ;)
 
 
Soool... Ge min vinterbleka hud mer sol omedelbums!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: