Ingen tur på klädfronten...

Blev lite längre än tänkt på jobbet, drog hem vid två. Provade klänningarna som jag beställt från Nelly till Alex och Sofias bröllop och det blev lite av en besvikelse. Tre åker tillbaka direkt och två är kvar på fundera-stadiet. En korallfärgad och en dov turkos. Båda sitter rätt bra och är jättefina i färgen (förutsatt att jag blir ett par snäpp brunare...) men den korallfärgade har ett halterneckband med paljetter och dessa skaver utav bara helvete när jag vrider på huvudet. Vilket jag lär göra i alla fall någon gång under kvällen... Och den turkosa har rätt djup urringning så blir nog till att antingen ha ett linne under eller sätta ihop klänningen lite med några stygn, en nål eller liknande. Egentligen vet jag inte varför jag ens överväger den korallfärgade, jag kommer ju aldrig använda den igen om den kliar/skaver och känner mig inte så sugen på att stå blickstilla hela kvällen... ;) Så kanske blir att jag behåller den turkosa som back-up-plan... Får fundera någon dag till på't. Haha, sedan skall jag hitta skor till också... Det här kan bli väldigt intressant... :P
 
Lite tur att inte alla fem klänningarna satt bra dock, det hade blivit dyrt... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: