Midsommar 2013 - en evighetslång bildkavalkad...

Insåg att jag börjat samla på mig för många bilder utan att lägga upp dem här vilket till sist kommer resultera i att jag skiter i det helt och hållet då det blir för omständligt. Så tänkte att jag får börja beta av de senaste händelserna. ^^
 
Midsommar spenderades med familj (minus bror) samt Bo, Annika, Torgny, Marie, Stefan och Ulla-Karin ute i Bokenäs. Var en klassisk midsommar med god mat (om man bortser från sillen, uwa), god dryck (nej, ok, jag körde så var cola för min del, gott det med i och för sig), trevligt sällskap och roliga lekar. Fick testat min nya systemkamera också. Blev riktigt bra bilder men tyvärr inte tack vare mina skills, jag behöver nog öva en aning mer. ;)
 

 
That's all for this time folks. Jäkligt nära att jag gav upp där, mitt internet lade ner när jag var så gott som klar med inlägget och när jag uppdaterade sidan så försvann alla bilder... Så var bara att lägga in dem igen. Yihaa. Nu är det i alla fall sovdags, så nightynight.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: