Tripp till stugan x3...

Erik är inte helt bekväm med den nya solstolen som införskaffats utan saknar sin gamla Baden Baden... ;)
Erik plockade fram luftgeväret så var ju tvungen att testa. Heeelvete vad tungt det var?! Hela armen vobblade (ehm, dags att börja träna igen kanske...?) så var ju till att sikta så gott man kunde och sedan trycka av när siktet var på väg MOT vad man nu skulle träffa, för vad helt omöjligt att hålla siktet helt stilla... Erik bara skrattade när han såg hur mina armar darrade... Gick dock över förväntan ändå, träffade tavlan varje gång om än inte ens i närheten av mitten, och när vi sköt på en bom längre bort så missade jag bara en gång. ;) Och det trots att jag är snäppet för kort (ehm, eller rätt rejält) för att ens se bommen ordentligt genom allt grenverk...
De två yttre prickarna är mina, resterande är Eriks. :P
Erik påstår att jag skjuter som en tjej och inte har en aning om hur man vare sig står eller håller ett gevär, can't see why...? ;) Jävligt roligt var det dock men efter två skott var min handled totalt död, så blev inga långa skjut-sessioner... :P
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: