Another day...

Blev visst en kväll till ensam ändå. Erik har kikat på en laptop som han velat köpa och nu visade det sig att den kommit in några veckor tidigare än väntat, så jag klickade hem den åt honom när jag var på jobbet och han stod på en regnig perrong i Trollhättan i väntan på ett försenat tåg mot Göteborg. Tanken var att han skulle sno med min laptop till Norge (speciellt då det tydligen blir tre veckor första vändan, uff) men egentligen så ville han ha en snäppet bättre än min skruttiga dator (konstigt...) så när den han kikat på kom in så nappade han direkt. Tyvärr så kommer den inte till pick-up-pointen förrän imorgon (förhoppningsvis) så han stannar hemma en dag till och hämtar ut den imorgon och kommer upp efter det. Jag skall också köpa mig en ny, helst innan den jag har totalt brakar, men det kan väl vänta en vecka eller två. Har kommit en ny generation i laptops nu, men då jag inte behöver en monsterdator så hoppas jag att det innebär att de vanliga sjunker lite i pris... *hoppas hoppas hoppas*
 
Har mumsat i mig några jordgubbar från balkongen och tänkte nu slänga in en tvätt igen då den jäkla tvättkorgen aldrig verkar tömmas. Vilket innebär att jag även måste vika gårdagens tvätt, uff...
 
Satt och pratade med Erik en sväng igen igår kväll innan jag lade mig. Målade naglarna samtidigt. Upptäckte att jag visst körde tånaglarna också halvvägs genom första foten. Mindre smart. Kom ju aldrig i säng. Men snyggt blev det. ^^
 
 
Favoritfärgen just nu. Svår att bättra på dock när den börjat flagna, men den håller förvånansvärt länge så är rätt lugnt. Speciellt med tanke på att den införskaffades på Ullared för 7 kronor. :D Någon som är sugen på en tripp iår igen btw?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: