Fullt upp as usual...

Sitter och skypear med babe och förfasas över hur stökigt det är här hemma. Får ta tag i det imorgon. Kikade in på Saras blogg lite snabbt där hon skrev att hon skulle städa. Medan hon sitter i ett tokstädat och fint rum... Jag tror hon skulle dö om hon såg vårt vardagsrum... ;)
 
Nyss hemkommen från match i Deje. Hela kroppen känns mörbultad och darrig så känns att man fick ta i. Förlorade gjorde vi dock som vanligt men jag är ändå inte speciellt missnöjd. Vissa saker gjorde vi bra och vissa gjorde vi dåligt. Jag gjorde flera luftsparkar och tokdåliga skott men gjorde även flera bra tacklingar och brytningar och jag behöver komma tillbaka till mitt gamla hårda jag så det känns som ett steg i rätt riktning. Blev lite trött när folk började klaga efter matchen dock, "Vår sämsta match hittills", "Det var ingen som riktigt ville", "Det gick så dåligt" osv. Jag tyckte inte alls att det var en dålig match, gäller väl mer att se vad som var positivt och glädja sig åt det istället. Sedan är det ju bra att se över det som gick sämre så man kan försöka ändra det men man vinner inget på att gräva ner sig i allt som gick åt helvete.
 
Funderar på hur jag skall göra till helgen också. Erik är ju i Norge så är gräsänka på midsommar. Lagom kul men funkar. Gert och Pia är ju tillbaka från New York också så kanske kan passa på att hämta min kamera samt lämpa av katten på torsdag, på fredag hänger jag med ut till Bokenäs med päronen + sällskap, agerar chaufför och sedan är det slappa och fota på lördag och söndag...? Eller så tar vi det som det kommer. Jag är (hyfsat) öppen för förslag.
 
Random pic. Går att fota riktigt bra även med mobilen, tänk vad man kan göra med en systemkamera... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: