I brist på studentbilder...

Egentligen hade jag velat göra ett långt inlägg med bilder från min söta lillasysters student. Men roligt nog så har minneskortet till kameran fuckat upp sig igen, så jag har inte en enda bild... Eller snarare, jag kommer inte åt en enda bild. Finns de inte kvar på kortet så börjar jag gråta.

Det löste sig aldrig sist utan fick till slut formatera om kortet och efter det fungerade det ett tag, bara för att sluta fungera dagen efter studenten. Men den här gången vägrar jag formatera kortet utan kommer skicka iväg det till ett företag som bland annat jobbar med att rädda bilder från minneskort, hårddiskar osv. Och sedan är det jag som köper ett nytt minneskort. Eller tja, jag försökte göra det igår men hittade inte en enda butik som säljer rätt typ... Så får la googla och se var jag kan få tag i ett...
 
Så det enda ni kan få i dagsläget är lite bilder på plakatet jag fixade. Tyvärr inget när det var helt klart då det blev tokstressigt att hinna med allt så fotograferingen föll lite ur huvudet... Får sno mammas bilder i allra värsta fall om mina kort försvinner. Var ändå jag som tog typ alla även med hennes kamera. ;)
 
 
 


helena

Ser ut som ett jäkligt snyggt plakat (även om d inte e klart)!! :-)
Men guuud vad tröttsamt med kameran, jag lider med dig :'(

Svar: Jo, jag såg inget plakat jag gillade mer på stan så jag är jäkligt nöjd. ;) Det blev dock väldigt mkt tyngre än de vanliga, plastiga, färdigköpta. Men va fan. :P Och ja, det är förbannat irriterande med kameran. :(
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: