Kattlycka...

Hittade förresten en riktig guldgömma sist jag var hemma i Uddevalla. Satt och käkade med syrran på altanen när vi hörde ett konstigt pipande. Visade sig vara en väldigt gosig honkatt som, efter att vi öppnat dörren in till logen, tokrusade upp för en gammal trästege, upp på loftet. Så vi klättrade efter och hittade dessa:
 
Tre röda, en svart och en spräcklig kattunge... De var lite skygga i början men efter lite lockande och pockande (och lite rökt skinka, ehum) så var de så kärvänliga så. ;)
 
Hade helt och fullt bestämt mig för att sno med en liten röd kattunge hem till Karlstad men visade sig att kattmamman tillhörde grannfamiljen och att hon burit iväg sina ungar bara några dagar tidigare. Bummer. Så mitt letande efter Stitch kattkompis fortsätter. En långhårig röd hankatt letar jag efter. Även om jag även kan tänka mig en gråspräcklig norsk skogskatt, eller en birma, eller kanske en ragdoll, eller...


helena

Men grannfamiljen kanske inte vill behålla alla kattungarna själv? Supersöta hur som helst!!!! :):)

Svar: Nope, faktum är att det verkar de inte vilja. Och jag hjälper ju så gärna till... ;)
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: