Min lilla (blivande) oas...

Har tröttnat något såpass på vår tråkiga balkong och håller nu på för fullt att försöka omvandla den till en frodis oas. Går väl kanske sådär men jag är en bit på vägen i alla fall. ;) Fick med mig tre tomatplantor upp för ett flertal veckor sedan och efter en två-tre veckor i vardagsrumsfönstret så blev det till att plantera ut dem i större krukor på balkongen. Drog även iväg ett par svängar till både Blomsterlandet och Plantagen för införskaffande av krukor, jord, blommor och diverse gott att äta. Så nu har jag tomatplantor, en vinbärsbuske, 6 jordgubbsplantor, 7 smultronplantor, en hink med (blivande?) morötter, lite olika örter, blommor och klätterväxter. :D Sakerna tar sig bra också. Utom möjligen ev av blomplantorna, den ser rätt hängig ut för jämnan. Men resten växer på och är inget som har dött än. ^^
 
 
Sakta med säkert så tar det sig allt. Nu gäller det bara att allt mognar också och att inga fåglar hittar hit och länsar min lilla odling. Får se om jag kommer på något mer roligt jag skulle vilja ha... :D


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: