Xandria - Ravenheart...

Är gräsänka en kväll då Erik är iväg på en tripp till Norge - Trollhättan - Göteborg - Trollhättan - Karlstad. Så han lär komma tillbaka någon gång imorgon eftermiddag/kväll. Passar på att svassa runt i lägenheten med ansiktsmask (den med chokladfudge var nog ingen favorit, det kändes som att kladda kolasås i fejjset...) och tänkte ta och smörja in mig med brun-utan-sol medan herrn i huset är borta då han starkt ogillar doften av min bus. ^^ Har slängt in en tvätt och tänkte ta och röja lite då det ser ut som fan här hemma. Om jag inte bara fastnar i soffan framför det som är kvar av min chokladkaka that is... Svårt val känner jag...
 
 
Varför är det btw så att det alltid (alltid!) börjar klia utav bara helvete i fejjset så fort man har smetat in sig med något?! Eller står med händerna i diskvattnet. Without fail liksom. Grymt störande.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: