Litte trötter ä man...

Tänkte gå och lägga mig alldeles strax men så kom jag naturligtvis på att jag borde packa in böckerna jag skall skicka tillbaka till Ginza... Men då jag inte har någon vettig låda (den som böckerna kom i innehöll även flera andra böcker, skivor etc plus en helvetes massa dämpande material så den är dretstor) så vettefan hur jag skall få ihop det. Funderar på att skära ut pappbitar och typ göra en egen låda...? Så länge det håller för transporten så borde det ju vara lugnt. Meeen, det kanske får bli imorgon, känner att ögonlocken börjar falla ihop nu. Planen är dessutom att komma till jobbet innan åtta imorgon (stämplade in 8.02 idag på grund av en jävla trafik på vägen ( hamnade bland annat bakom två långtradare som skulle göra en vänstersväng genom mötande rusningstrafik - gick sådär snabbt)) så kanske lika så bra att komma i säng. Så nightynight folks.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: