Pengar i sjön...

Beställde ju en massa böcker från Ginza, däribland Eragon-serien, bara för att upptäcka att jag fick en inbunden bok och tre storpocket... Och då jag hatar att blanda modeller inom samma serie så blev det till att antingen skicka tillbaka den inbundna eller de andra tre. Och då den fjärde inte verkar finnas i storpocket så fick det bli att skicka tillbaka de tre andra. Vilket kostade 155 jävla kronor bara för att underbara Ginza inte står för returfrakten... x_x Bara för att vikten gick över 2 kilo. Hade gissat på en 60-70 kronor men tydligen inte... Hon frågade om jag verkligen ville skicka tillbaka paketet, och NEJ det vill jag inte och jag vill definitivt inte betala för det, men vill ju inte direkt ha böckerna heller så vad är alternativet liksom? 330 kronor för böcker jag inte vill ha eller 155 för att skicka tillbaka dem... x_x Övervägde om jag skulle behålla dem ändå, kunde ju ge bort dem i present eller något, men det kändes väl sådär när jag inte vill ha dem själv. Men men, gjort är gjort. Blir till att kolla jävligt mycket noggrannare nästa gång för att se om det är pocket eller inbundna böcker, det här misstaget gör jag (förhoppningsvis) inte om. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: