Since last time...

Känner mig lite lagom tråkig som inte skrivit en rad på över en vecka. Inte haft varken orken eller lusten så har bara inte blivit av. Men ni kikar visst in vareviga dag oavsett, envetna jävlar är ni. ;) But I like it.
 
Senaste veckan har speedat förbi och vet inte riktigt vad jag gjort. Jobbat, ätit, glott på min datorskärm, sovit..? Fast har varit på tok för lite av den sista varan. Kommit i säng alldeles för sent på dagarna och sover dåligt när jag väl somnar. Förutom i fredags. Då slocknade jag i soffan vid halv ett, vid tre väckte Erik mig så gjorde mig i ordning och kollapsade i säng vid halv fyra och sov som en stock till halv ett på lördag. o_O Tolv jävla timmar?! Behövde uppenbarligen sova rätt rejält. Tänkte försöka komma i säng i vettig tid idag men vi får la se hur bra det går... ;)
 
Annars har det rullat på rätt bra. Ligger bra till med projekten på jobbet vilket är väldigt skönt så man slipper stressa ihjäl sig för att klara sina dead lines. Fotbollen har även den rullat på riktigt bra. Så bra att jag nu faktiskt är skriven på Kronans FK. :D Jag trivs bra i laget, och även om jag inte ens är i närheten av mina forna glansdagar så går det i alla fall framåt och så länge det går bättre för varje träning så får jag la vara nöjd. Jag hade glömt hur fruktansvärt kul jag tycker det är med fotboll. ^^
 
Just nu sitter jag annars och gluttar på klänningar på en australiensisk hemsida som syrran visade... Hon tänkte beställa sin studentklänning därifrån  och då de hade flera fina klänningar så kanske... ehm... det blir något för min del också. ;) Klänningarna ligger på 30-60 australienska dollar = 194,4 - 388,8 kronor och frakten ligger på 15 AUD = 97,2 kronor så är ju definitivt överkomligt. Plus att det är lite mer unika klänningar än vad man kanske hittar på H&M eller Vero Moda. ;) Men måste sålla en del först, har på något mysko vis hamnat alldeles för mycket i min kundkorg...
 

Don't ask...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: