Snaaart helg...

Har varit en helt vanlig, normal dag på jobbet. Allt har rullat på och jag ligger fortfarande riktigt bra i fas. Fick dock tillbaka en massa ritningar från tjejen som rättade dem och de var rööööda. Med andra ord mycket att ändra. Dock bara enklare ändringar. Men ändringar likförbannat. De flesta kändes dock så onödiga. Vanligtvis så gör jag alla ritningar och sedan låter jag dem ligga på skrivbordet någon dag eller två innan jag kikar igenom dem igen för att se om det blivit några fel. När man suttit med det för länge så blir man änna lite hemmablind och kan missa även de enklaste fel, så kan vara bra att vila ögonen lite först. Den här gången så lämnade jag dock över dem direkt då hon drog på semester idag och skulle hinna rätta dem innan hon stack. Vilket resulterade i många idiotiska fel. Sedan gör man ju ritningar, och sätter mått, på lite olika sätt och därför var vissa av hennes kommentarer på saker som hon personligen hade gjort annorlunda men får se om jag ändrar dem eller ej. :P
 
Blev även en promenad ihop med Helena efter jobbet, och vi hann få oss lite lite lite sol innan den försvann. Bättre lycka nästa gång. Var riktigt skönt att komma ut en sväng i alla fall, frisk luft och (lagom mängd med) motion. ^^
 
Hade tänkt komma i säng tidigt men verkar ha fastnat framför en (total)kass film... Nu har jag dock börjat se den så måste nästan se klart den annars lär jag aldrig få ur den ur huvudet. :D Toodles folks.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: