Tisdag it is...

Sov bättre inatt och kom mig till och med upp tidigare än vanligt imorse så var på jobbet bara lite efter 8, vilket är förbannat bra för att vara mig. :P Den halvtimmen gör om inte annat jäkligt gött när man ska hem på eftermiddagen. ;) Suttit med ritningar precis hela dagen och det tar alltid mycket längre tid än man tror. Börjar känna mig lite stressad. Pratade med projektledaren och fick höra att jag inte behöver lämna ut alla element den 2e april utan fick till den 5e på mig (då allt annat också ska ut) vilket ju är väldigt najjs, men ändå så kom han idag och sa att N gärna ville att jag kommer igång med nästa projekt då han inte kan avsluta sina grejer innan jag gjort mina. Men de är inte schemalagda att påbörjas förrän om 1½ vecka... Och de kommer ta ett par veckor att få klara, så N lär nog få vänta ett tag innan han kan bli klar med sitt. Men så går det när man ligger långt före i planeringen och ens grejer är beroende av andras som ligger I FAS MED PLANERINGEN. Men ja ä int bitter. :P
 
Blev även en handling efter jobbet då det gapat rätt tomt i vårt kylskåp det senaste. Och eftersom vi missade våffeldagen igår så tog vi igen det idag. Var inte alls för att vi var sugna på något gott, nej nej. Och det trots att Semcon bjöd på citron/chokladtårta till eftermiddagsfikat med förklaringen att det snart är påsk. Semcon är riktigt bra på det där, att bjuda på sötsaker i tid och otid. :P A-S på jobbet lockar dessutom med utelunch på torsdag eftersom vi är lediga på fredag och därför missar den sedvanliga utelunchen då. Och i och med att jag kan se fram emot pyttipanna resten av veckan så lär jag inte vara alltför svår att övertala... ;)
 
Annars är tanken just nu om man borde hamstra påsar med dragéägg och gömma i lägenheten så man kan njuta av dem resten av året också... Fast frågan är ju om jag verkligen hade sparat dem eller om jag tryckt i mig dem på en helg eller två... Kanske om jag ber Erik gömma dem så jag inte vet var de finns...? o_O


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: