Förbannat mycket att göra...

Jag förstår inte hur det bara kan fortsätta dyka upp mer och mer saker på jobbet hela tiden. Just nu vill jag så gärna bara sätta mig ner och jobba med ETT projekt så att jag får lite klarhet i huvudet. Att bolla fyra projekt samtidigt (och då är det dessutom bråttom med allihop) ter sig just nu lite övermäktigt... Droppade dessutom in nya uppgifter idag som jag inte hört något direkt om förutom att NÅGON (uppenbarligen jag...) skulle ta och kika på och fixa dem. Så där gick halva min dag poff. Fått uppdatera mig lite i beräknandets ädla konst vilket väl kändes sådär säkert. Jag skulle behöva gå hälften av alla mina kurser en gång till känner jag nu såhär när jag har börjat jobba... Eller om jag kanske hade lagt ner lite mer energi medan jag faktiskt läste dem... ;)
 
Beräkningen resulterade dessutom i att jag kommer få göra en revision på sammanställningen på valsbytet på en maskin, ett par stycken detaljritningar samt försöka få tag i tillverkaren av lyftvagnar för att få all info jag behöver så att inköp kan skaffa grejerna... Och det här låg inte alls med i min redan mycket pressade tidsplanering. In fact så har jag redan åkt på ett ytterligare projekt som inte heller var med i tidsplaneringen men lyckades pussla runt så det borde gå ihop. Med detta så vettefan hur jag skall få ihop det, men vi får la hålla tummarna... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: