Minns inte ens sist jag skrev...

Måste varit ett jäkla tag sedan... Har varit väldigt mycket det senaste, både väldigt bra och väldigt dåliga saker.

 

Just nu sitter jag mest som en stenstod och försöker undvika att röra en enda muskel i onödan. Var iväg på årets första frisbeegolf-runda i söndags ihop med Sandra (och jag vann, mohahah) och fick som väntat grym träningsvärk i ryggen dagen efter. As always liksom. Men nu har allt utom en liten enveten punkt släppt och jag börjar ana att det inte är träningsvärk utan snarare en nerv som kommit i kläm eller en irriterad muskel eller liknande, för HELVETE vad ont det gör. Varje gång jag böjer mig, sträcker mig eller vrider mig (och det gör man konstant kan jag be att få tala om) så hugger det som satan i en punkt en bit under vänster skulderblad och jag klämmer ur mig ett högljutt "NNNNNNN!?!" mellan sammanpressade tänder. Började igår eftermiddag/kväll och fortsatte genom hela natten. Försökte sova blickstilla för att undvika huggen men funkar sådär bra när jag som vanligt vispar runt som en galning... Höll dessutom allvarligt på att börja gråta imorse när jag skulle få på mig kläderna. Tog en evighet men på kom de till sist. Och gud att sedan ta sig in i bilen... Tror inte man inser hur mycket man vrider och böjer sig för att komma in i bilen och på plats... Helvete vad jag svor och stönade. Dessutom halvt omöjligt att vrida ratten något större med vänster hand, så blev lite tafatta svängar när högerhanden fick sköta typ allt. :P

 

Fick bli halvdag på jobbet för kunde inte koncentrera mig alls. ALLT gjorde ont. Allt utom om jag satt helt blickstilla med ryggen som en hösäck och endast rörde underarmarna för att jobba med datormus och 3D-mus. Men så fort man glömmer. Det känns bra några minuter och så tar man sats och skjuter tillbaka stolen för att resa sig... Gaaah.

 

Blir definitivt ingen träning ikväll. Känns väldigt dumt då jag missade båda träningarna förra veckan också, tisdag på grund av att jag jobbade till 21 (uwa) och torsdag på grund av att jag var trött efter två 12-timmarsdagar på jobbet samt en 9-timmarsdag + gruppfest. Men va fan, inte mycket att göra.

 

Nu tänkte jag annars att min käre pojkvän kunde komma och massera min rygg... Syrran sade att hon kunde få såhär ibland och att det hjälpte med massage (även om det gör fruktansvärt ont under tiden) så tänkte det kan vara värt ett försök. Vill inte ens egentligen föreställa mig att någon gnuggar på den onda punkten men såhär kan jag ju fan inte ha det heller... :P



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: