My evening...

Det blev inte så mycket mer gjort ändå, men hann ju i alla fall med att fixa klart balkongen, tvätten, betala alla räkningar och lite allmänt plockande så får vara nöjd ändå. Får bli diskning och bättre städning imorgon om jag hinner innan matchen. Hade lite beslutsångest vad jag skulle käka nu på kvällen, vägde mellan att beställa pizza eller käka den kyckling som vi har i kylen, men slutade med att jag tryckte i mig en halv hallonkvarg (jag är totalt beroende) och sedan har jag levt på grönsaker och dipp samt godis. Hade tänkt se någon film men fastnade på en massa tv-program istället så har mest suttit och slötittat. Råkade zappa förbi när Den siste actionhjälten precis börjat så fick bli den till sist. Gammal klassiker. ^^ Kom även på att jag hade tänkt göra smoothies så hoppade ut i köket och öste ner frysta bär, lättvaniljglass, lättfil, hallonkvarg (ehum, beroende var det ja...) och lite socker i mixern. Och kommer då på att vår mixern låter som in i helvete. Och att klockan är halv 1 på natten. Damn. Meeen, jag valde att mixa lite snabbt ändå efter lite övervägande, får hoppas att grannarna inte lynchar mig. Tur vi inte har några som bor under oss... :) Jäkligt gott blev det i alla fall. Borde göra smoothies oftare. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: