Onsdag mitt i veckan...

Riktigt uschligt väder idag. Har varit seg och allmänt grinig hela dagen även om jag försökt att inte ta ut det på mina kära kollegor. Sov ändå bra inatt (skönt att ha en Erik att krama på för ovanlighetens skull) men var helt död när jag skulle gå upp. Fy fan. Hann till jobbet med en mycket knapp marginal och sedan har dagen rullat på något kopiöst långsamt. Har dykt upp nya problem medan andra löst sig så ligger la kvar på ungefär samma ställe fortfarande. Nu har jag i alla fall pratat med chefen och jag skall få en extra resurs som jag kan sätta på att hjälpa oss hinna klart med ritningar och liknande. Riktigt jäkla gött för då kan vi andra ta tag i 3Dn på nästa projekt så att vi hinner klart där.
 
Fick jobba över en stund idag då jag måste sluta hyfsat tidigt imorgon och riktigt tidigt på fredag på grund av fotbollen. Inte det jag kände mest för när jag nästan somnade framför datorn men va fan. Ann-Sofie var gullig och köpte två chokladbitar åt mig när hon var iväg på lunch för att få mig lite piggare och på bättre humör. Mycket uppskattat. Jag borde kanske vara grinig lite oftare... ;)
 
Tog en snabb handling efter jobbet då mina hallonkvarg var slut på Maxi i måndags. Men de var slut även på Välsviken!? Panik. Fick bli en ny sort, dubbelt så stora förpackningar av något annat märke, en med jordgubb och en med blåbär. Sitter och trycker i mig jordgubben nu. Helt ok, smakar som yoghurt om än lite tjockare, men slår inte hallonkvargen. ^^
 
Köpte även gröna vindruvor och chokladsås så tänkte mumsa på vindruvor och en skål med frysta bär, glass och chokladsås. Är det onsdag så är det. Eller nåt. Just nu är jag bara sugen på sötsaker så varje ursäkt är gångbar. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: