Shopping shopping... ^^

Nyss hemkommen efter en lång shoppingtur på stan. Kikade på studentpresent till söta syster, plakatdetaljer och allmän shopping till moi. :P Hittade inte riktigt det jag letade efter men hittade en massa annat roligt. ;) Blev bland annat två par jeans där jag fortfarande är lite osäker på storleken... Trodde jag låg på 27-28 men det gjorde jag tydligen inte alls... Var visst ett tag sedan jag köpte byxor... Vägde mellan 25 och 26 men då jag kom i 25orna och de gick att knäppa så valde jag dem för gissar att de kommer töja sig en smula. Kassörskorna säger alltid att de inte skall töja sig men så blir de likförbannat pösiga i knän och röven efter några tvättar. 25orna tar en liten stund att få på sig men när de väl är på så sitter de som en smäck. ;) Blev även några doftljus, en fin vattenkanna till balkongen, en spegel och lite annat smått och gott. ^^
 
 
Har bytt om till shorts och linne och sitter nu och mumsar på en Billy panpizza medan jag funderar på vad jag skall ta tag i. Har slängt in en tvätt så kommer i alla fall få vika den gamla som nu torkat. Hatar verkligen att vika tvätt men fördelen är ju att vår tvättmaskin är rätt liten så blir inga stora omgångar tvätt att ta hand om så är rätt smidigt ändå. Hyfsat fult att ha tvättstället ståendes i vardagsrummet dock men vad gör man... :P Känner mig ovanligt handlingskraftig idag så får se till att faktiskt göra något vettigt här hemma. Kvällen lär ju ändå spenderas framför TV och dator så får passa på. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: