Halloweenfest med Metsofolk...

Kan ju lika gärna slänga in en bildbomb till tänkte jag, Denna gång från Halloweenfesten jag ordnade (ok då, fick hjälp av festkommittén också) den 1e november för konstruktionsavdelningen på Metso.
 
Blev gött besviken på uppslutningen tyvärr (av 75 inbjudna så kom 19...) men vi hade redigt kul vi som var där. Tycker det hade varit bättre om folk bara tackade nej och sade att de inte är intresserade istället för att som nu prata en massa om vilken bra idé det var, att det var kul att jag tog tag i det, att det var kul att det äntligen händer något osv, bara för att sedan declinea inbjudan och mumla fram ett "Kan tyvärr inte, är upptagen då". Man känner sig ju sådär sugen på att ordna något igen i framtiden i så fall. :P
 
Vi hade i alla fall bokat Tjänstemannaklubben nere i stan och pyntade samt hämtade maten på lunch på fredagen och sedan drog festen igång vid 18. Förvånansvärt många hade ansträngt sig rejält med sin utklädnad (jag var en av de sämre, uff) vilket var riktigt roligt. God mat, god dryck, lekar, trevligt sällskap, bra musik och sedan utgång på det. Mycket bra kväll all in all. ^^
 
Jennys första lek - blåsa bilar ur näsan. Tur jag inte hammade på den känner jag...
Vi hade lånat Karls rökmaskin också... Ifall ni undrar varför vissa bilder är lite suddiga...
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: