Lunchmonolog...

Är redigt trött idag men kan inte gärna skylla på någon annan än mig själv. Kom inte i säng förrän halv två igår... Kollade serier fram till runt halv elva och sedan skulle jag bara kolla datorn lite snabbt. Jo men tjena liksom... Fascinerad att jag fortfarande lyckas lura mig själv med det där. Borde upptäckt vid det här laget att det där "bara" inte är så jäkla bara. Men nej.

Hade lönesamtal imorse också. Gick väl ungefär som väntat. Vet ingen exakt siffra än men det spelar egentligen ingen större roll. Orka tjafsa om toklite pengar eller väldigt lite pengar liksom. :P Så sett så skulle en flytt till Göteborg verkligen främja min lönekurva. Men men, vi får la se. Nu är i alla fall lunchen slut så får la börja jobba igen I guess. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: