Blandat tjöt...

Har haft en helt medeldag på jobbet idag. Halvslappt, pillat med skeletten i mitt valsbyte (fruktansvärt tidsödande men inte speciellt svårt) och haft sköna diskussioner med folket. Var till och med så duktig att jag var ute och sprang med Elin efter jobbet (inte på mitt initiativ kanske skall tilläggas även om jag gissar att de flesta förstod det...). Blev två vändor runt tjärnen vid jobbet, så knappa 5 kilometer, så ingen jätterunda kanske, men det kändes lagom då jag inte tränat seriöst på flera månader. Körde lite styrka när jag kom hem också innan jag hoppade in i duschen. Var verkligen på tiden att jag gjorde något, har börjat få ont i lederna generellt och i ryggen framför allt så behöver bygga upp musklerna igen.
 
Hade ju över tjejerna igår också. Var riktigt mysigt och just att ha sådana kvällar är något av det jag kommer sakna mest när jag flyttar. Eller kanske snarare möjligheten att ha sådana kvällar, för om jag skall vara ärlig så har vi dem inte speciellt ofta. Blev fruktansvärt tomt och tyst när de dragit hem dock, kände mig redigt ensam. En sådan här kväll som idag är lättare att hantera för då följer jag min vanliga rutin. Jag kommer hem, byter om till mjukiskläder och sedan slappar jag. Antingen med film, bok eller dator. Jag kan ha på radion eller TVn för ljudets skull men oftast inte. Och då gör det inget att det är tyst och jag är ensam, men igår blev det en sådan stor kontrast. Från glatt tjatter i soffan till helt tyst. Som tur var så var det typ ändå dags att hoppa i säng när de drog, men ändå. Nu är det bara lite drygt tre veckor tills jag är sambo igen och jag längtar.
 
(Jag behöver visst lite nyare bilder på mig och Erik känner jag... Och jag behöver dessutom föra över alla gamla pics till den nya datorn, har bara de allra senaste på den här, så blir att plocka från arkivet om man vill ha något gammalt...)
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: