Give me food damnit!

Sitter och väntar på brudarna som skall komma förbi för pizza, mys och Wall-E. Magen vrålar så hoppas att de skyndar sig... ;) Var helt inställd på thaimat men Aroy verkade tyvärr stänga vid 14 idag, lagom smidigt sådär. Inte för att pizza är fel, men det är ändå inte helt ok när man ställt in sig på något annat. :P
 
Har svept över med dammsugaren lite snabbt då det var (är...) kattsand och blomjord i hela lägenheten (jävla katter), och detta trots att jag dammsög igår?! Räcker med en tripp in på lådan så är det strax sand lite överallt. Härligt härligt. Har märkt att jag skaffat mig en vana att borsta av sockarna innan jag tar på mig skorna också, så nu gör jag det även hemma hos andra som faktiskt har det rent hemma. :P
 
Har flyttkartonger i halva vardagsrummet, men har inte orkat släpa bort dem. Skall ju ändå snart användas liksom. Har fått ner några lådor till Trollhättan men går ju inte in mer än typ två lådor i bilarna åt gången så går långsamt. Funderar på en tripp till tippen i helgen kanske så man kan slänga våra två tjock-TVar. Tjock-platt-TVn skulle tydligen skänkas till någon Pia kände. Inte för att vi hade tänkt ta med den dock. Hade ingen velat ha den så hade den hamnat på tippen i vilket fall. Speciellt då vi nu har två stycken stora platt-TVar eftersom Erik köpte en ny när han flyttade...
 
Näe, nu får de komma snart. Jag vill ha mat!
 


Helena

Vad myspysigt det var igår! :) Galet trött idag dock!! ;)

Svar: Verkligen! Vilken blir nästa film/nästa event? ;) Redigt trött här med, och då var jag ju ändå hemma hos mig själv igår så var ju bara att hoppa i säng när ni alla dragit. :P
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: