Helt jävla slut...

Gjorde 13 timmar på jobbet idag. Det känns vill jag lova. Men innebär även fyra timmar plus på kompbanken, något som verkligen behövs då jag skall vara ledig sista veckan i mars och endast har tre semesterdagar kvar. Hade tänkt försöka få till någon söndag också då det ger dubbelt upp i timmar, men helgerna framöver är rätt fullknökade så vi får väl se. Några 13-timmarsdagar till så är jag snart uppe i timmarna jag behöver ändå. ;)
 
Försöker planera lite för helgerna framöver men går sådär. Har lite olika event inplanerade och runt dessa skall jag jobba ihop 24 timmar komp, vi måste försöka packa ihop vårt bohag, köra några vändor till tippen och sedan flytta all skit till Trollhättan. Där vi fortfarande inte vet vart vi skall ta vägen och hur vi kommer bo. Har vi otur så hamnar vi i Eriks lilla 1a tills vi hittar något större och då måste vi magisinera allt förutom det mest väsentliga. Vilket typ innebär mina kläder och min dator. ;)
 
Men nu funderar jag faktiskt på att dra mig mot sängen. Kanske läsa någon timme. Håller på med en jättebra serie, The infernal devices, just nu så är helt fast. Farligt på kvällen när man egentligen borde sova men bara måste läsa ett (eller tio) kapitel till. ^^
 
 
Hann läsa ut halva första boken uppe i Sälen. Nu är jag på tredje och sista. Uff, vad skall jag läsa sedan?!
 
 


Sandra

Du har säkert redan sett detta inlägg. men av någon anledning så tänkte jag iaf på dig... :)
http://egoinas.se/?p=35092

Svar: Hahah, ok. Trevligt att du tänker på mig när du tittar på söta djur måste jag säga... ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: