Jävla huvud. Och jävla katter.

Har haft ont i huvudet nu hela veckan. Börjar bli redigt störande. Går dock upp och ned så är mer hanterbart emellanånt. Gick ju hem i måndags vid lunch för att det inte gick över trots tablettknaprande och stannade hemma i tisdags då jag vaknade med dundrande huvudvärk och kallsvettningar. Onsdag var dock helt ok. Var snörvlig och hade huvudvärk men den var mer låg och molande så det gick att arbeta med. Imorse var det dock tillbaka på dundrandenivån igen. Med största sannolikhet på grund av mina söta katt(jävlar). De har jagat varandra HELA JÄVLA NATTEN. Över sängen, under sängen, ut i köket, krascha in i matskålarna, upp i sängen, ut i hallen, slajda över vardagsrumsgolvet, krascha in i flyttlådorna, in i sovrummet, bit i en tå, hoppa på Sissi, under sängen, över sängen, under sängen, över sängen, bit i en tå igen osv osv osv från TOLV inatt till SEX på morgonen! Har inte fått sova en blund!? Smsade Elin och chefen och sade att jag inte kunde komma, tog en huvdvärkstablett och hoppades att jag skulle kunna vila någon timme till. Och jodå, nog fan lägger sig katterna ner strax efter att jag lagt mig igen och sedan SOVER de jävlarna fram till 11. VARFÖR skall de vara nattdjur för?!
 
 
Söta är de visserligen men skulle kunna strypa dem emmellanåt (läs ofta).


Karin

Hahaha uff inte kul förstås. Så såg min fösta natt ut som kattvakt åt Morinda men sen så hitta jag knepet att busa med hennes vid 21/22 tiden så att hon typ tillslut undvek mig och då sov hon hela långa natten efter det.

Svar: Haha, inte kul för mig iaf men mina kollegor verkade uppskatta det hela. :P De sa att det var en bra uppvärmning inför när man får barn, så jag bävar... :P Har testat att leka med Ozzy (Stitch är inte intresserad) men han tröttnar liksom aldrig. Eller iaf inte före jag gör det... :P
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: