More downs than ups...

Dagen började halvkasst, fortsatte mediokert, växte och blev rätt bra ändå och gick sedan nedåt igen. Nu hoppas jag få det att vända igen med lite mat men vi får se. Är nog mest bara en sådan dag idag, man ser allt från den negativa sidan och livet är piss. Typ "byxorna sitter bra och ihop med de här skorna så får jag en snygg rumpa. Men det spelar egentligen ingen roll för håret ser förjävligt ut, man kan spegla sig i min panna och tröjan sitter fult så jag hatar mitt liv ändå." :P Jobbet har gått segt idag men har ändå kommit igång med det nya projektet och har, än så länge, inte så mycket gammalt som kommit tillbaka för att bita mig i röven. När hjärnan var för slut för parter, skelett och ritningar så fortsatte jag med de instruktioner som jag skall lämna över till vem-det-nu-blir när jag slutar. Ordbajsade mest om de olika elementen som jag är ansvarig för, deras funktion, vilka delar de består av osv så behövdes inte så värst mycket hjärnkapacitet. Blev en 13 timmar idag också så kompbanken växer sakta men säkert.
 
Erik svarar inte på Skype så kanske bara skall sätta på ett avsnitt med Heroes och krypa ner i soffan med en pläd och en chokladkaka...? Kan ju inte gärna göra dagen sämre i alla fall. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: