Off to see Frozen!

Denna dag följer i gårdagens spår. Har känt mig som en bitterfitta till och från hela dagen, men har mestadels dolt det i alla fall hyfsat bra. Spydde dock lite galla över chatten med Elin över en viss kollega som kan driva mig till vansinne med sina egocentriska fasoner och elaka kommentarer om sin pojkvän. Men i övrigt lyckades jag hålla mig. ;) Dagen började annars med ovanligt livliga diskussioner kring allt från OS, vidare till Ryssland, vidare till censur, vidare till politik, vidare till invandring, vidare till brottspolitik, vidare till ubåtar (!?), vidare till film, vidare till bio, vidare till alla hjärtans dag och stannade på OS igen. :P Inte riktigt vad som brukar dryftas halv nio på morgon men va fan. ^^
 
Har haft ont i huvudet och varit snorig hela dagen så det dåliga humöret kanske kommer sig av att en förkylning är på intågande. Hope not though. Slutade vid fem och drog hem för några timmar i soffan med Heroes. Skall strax byta om till någon annat än mjukiskläder och dra ner på stan för bio med tjejerna. Skall se Frost (eller Frozen som den heter på engelska, blandar ihop det hela tiden...) som jag velat se länge. :D Laterz!
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: