Solig måndag...

Var redigt seg imorse men kom upp och in i duschen och till sist även iväg till jobbet. Märkte inte att jag glömt halsduken förrän jag var vid bilen och dagen har fortsatt i samma disträ(iga?) anda. Huvudet har dunkat precis hela dagen och när varken Treo eller Alvedon hade hjälpt vid lunch så drog jag mig hemåt. Tryckte i mig några tabletter till och gick och lade mig. Vaknade några timmar senare och då solen fortfarande sken så plockade jag med kameran och drog till Bomstad och Skutberget. Fick några fina kort och även några mindre fina medan jag pillade med alla inställningar. Jag skulle behöva en kurs i det där, har inte riktigt tålamodet att sitta och klura ut allting själv. Fick testat stativet till kameran också. Funkade fint men gäller att hitta en enslig plats för är dödligt pinsamt att bli påkommen med att ta selfies med stativ, I'll tell ya. :P
 
 
När solen börjat sjunka och fingrarna förfrusit så drog jag hem och bäddade ner mig i soffan och där har jag typ stannat resten av kvällen. Skulle behöva diska och även dammsuga då Ozzy konstant håller på att gräva upp min golvkrukväxt så att jag har jord över precis hela lägenheten. Men. Det kanske jag kan ta imorgon. ^^
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: