Sunday bloody Sunday...

Har varit en gött slö morgon. Var hemma vid tre inatt och valde att sova tills jag vaknade av mig själv idag vilket var vid 11-tiden då blåsan gjorde sig påmind. :P Gårdagen var riktigt trevlig. Mässan var bra, definitivt över förväntan, och jag hittade några viner som jag antagligen kommer köpa. Testade även alkoholglass (fy fan vad gott!), lite olika korvar, ostar och honung med smak av lakrits samt av smultron. Köpte två burkar men vet fortfarande inte vad jag skall ha dem till då jag bara har honung på macka och dessa inte direkt passar till det. Planen är nog att ge dem till mamma så får hon hitta på något roligt med dem. ;)
 
Förfesten var najjs som vanligt och utgången var väl ok, precis som vanligt. :P Gick till Verket och kom in snabbt då det knappt var någon kö. Relativt lite folk inne också vilket var skönt så man slapp trängas. Droppade in mer folk allteftersom dock så vid 1 var det rätt fullt. Halvkass musik men gick att dansa till. Tog en andningspaus inne i hårdrocksbaren ihop med Elin men mesta tiden spenderades på stora dansgolvet. Drog strax innan två och tog en sväng via McDonalds innan det var dags för buss hem. Gick två stycken 2:or upp till Kronoparken som gick samtidigt och jag tog den andra som kom. Vilket var ett bra val då den första var tokknökad medan min inte ens var halvfull. ;)
 
Idag har jag suttit och slökollat på Melodifestivalen på SVT Play. Älskade första låten (som *spoiler* gick vidare till Andra Chansen) och var några andra som var helt ok också. Försöker hitta ettan för att lägga till i min Spotify-lista, men är väl för tidigt än antar jag. Överväger i alla fall att rösta på dem i Andra Chansen, för det är bästa låten jag hört på väldigt länge i den tävlingen. Svårt att hitta klipp med dem då de försvinner från Youtube hela tiden, men här är i alla fall en jag hittade:
 
 
Eller om ni faktiskt vill höra den i lite bättre kvalitet så kan ni klicka HÄR.
 
Har spelarmöte och träning idag också (yejj) men då jag vaknade med halsont så får jag hoppa över träningen. Kan dock tyvärr inte helt skippa att åka då det som sagt är möte innan och jag behöver prata med tränaren, samt att det är jag som kör och de andra ju skall träna. :P Så får roa mig med att titta på och pilla med mobilen eller något. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: