Bra planerat Sissi, jävligt bra planerat...

Jag lär inte kunna gå imorgon. Var iväg på första fotbollsträningen på... 1½ månad? Två månader? Well, länge i alla fall. Och var ju inte en mjukstart direkt. Kanske inte så himla genomtänkt egentligen då jag var hemma halva förra veckan då jag var sjuk... Samma sak med Elin. Och båda mådde piss under träningen, yra och illamående, men var trots allt rätt gött att röra lite på sig. Mina vader är dock inte nådiga just nu så gissar att de kommer vara ännu trevligare imorgon...
 
På vägen hem så satt vi och pratade om kommande helgs Sälen-resa med jobbet, varpå jag helt plötsligt kommer på att jag inte tänkt hur jag skall göra med katterna... o_O HUR kan jag ha missat det? Hade jag tänkt på det bara några timmar tidigare så hade Erik fått med sig dem hem, men icke. Jävla smidigt känner jag. Får se om jag kan få någon att titta till dem på fredag och lördag så borde det vara lugnt. För folk har ju inget annat för sig på helgerna liksom... Uff.
 
Nej, nu skall jag nog dra mig mot sängen, är gött trött idag. Har säkert ingenting alls att göra med att vi var ute igår, höhö. Bra kväll annars. Förfest hos Sandra och sedan vidare mot Verket (fd Nöjes) där det var en miljon människor. Byggt om hade de visst gjort också. Ingen jättehit direkt i mitt tycke, men man kanske vänjer sig... Jag och Erik hamnade i hårdrocksbaren (har saknat det, mina kompisar brukar ju änna föredra mer dansvänlig musik ;) ) men drog iväg relativt tidigt då Erik hade världens huvudvärk. Såg dessutom att hans Treo som han hällt upp innan vi skulle gå stod kvar på diskbänken hemma vilket väl kanske kan förklara varför huvudvärken aldrig gick över. :P
 
Nej, sova var det ja. Toodles.
 
 Ozzy med brorsan Max hemma på Utby.
Svarta katter är fanemig omöjliga att ta kort på...
 


Helena

Hade de byggt om? Hur full var jag? (Svar: väldigt). Men håller med om att det inte var någon hit. .. men var kanske för att d va så sjukt mkt folk...

Svar: Ja, typ iaf. Man gick ju rakt in från garderoben in på stora dansgolvet tex, stängt in till bowlingen osv. Kan ju vara att de stängt ner vissa delar just då, I don't know. Var ju inte helt nykter jag heller. ;) Men ja, sjukt mkt folk var det definitivt.
xilona.blogg.se

Helena

Ozzy e förresten lite lik katten Bob... haha sorry, jag e helt insnöad....

Svar: Hahah, kanske får ta och läsa den där boken ändå. Har ju ändå sneglat på den när jag gått förbi bokhyllorna i affären... :P
xilona.blogg.se

helena

Ja just det ja, det vet jag ju, det slog mig dock aldrig att de hade byggt om. Men i övrigt var det nog bara nedstängt (hoppas jag), eftersom det bara var svarta gardiner som skiljde av (vilket iofs var märkligt med tanke på folkmängden...

Svar: Vi lär nog inte veta mer efter nästa gång heller, för man är ju liksom aldrig där nykter... ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: