Lite skitsnack innan läggdags...

Har varit något så jävla trött de senaste dagarna så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Lägger mig tidigt men kommer inte upp när klockan ringer ändå. Kanske är den hårda helgen (not) som tar ut sin rätt. ;) Tog lite kort också men har inte orkat lägga in dem på datorn än. Får väl göra det imorgon kanske. Plus städa, diska, tvätta, packa upp osv osv osv. Erik kommer upp till helgen (då han skall till fjällen med jobbet söndag-torsdag) så vore ju trevligt om det inte såg ut som sju svåra år här hemma, men är tveksam på om jag kommer orka göra något åt det. Hänger antagligen på om jag skall ned till Trollhättan på fredag för kontraktskrivning eller ej, så får se på det.
 
Har egentligen träning imorgon, men funderar på om jag kanske skall jobba över istället. Har jag gjort alla andra dagar den här veckan så varför inte imorgon liksom... Hade funderingar på att jobba på söndag också, men verkar som att Erik åker mot fjällen senare än jag trodde så blir nog inte så. Elin övertalade mig dock att vi skall åka på träningen på kvällen, så vi får la se. Lär vara sådär sugen, men en träning i veckan får jag väl försöka få till antar jag. Skulle nog behövas om jag vill trivas i en bikini till sommaren i alla fall, uff.
 
Här kommer i alla fall en riktig myslåt som gått några varv på Spotify idag, dock i Spirit-versionen. Redigt bra film det, se den för fan om ni inte redan gjort det. ^^ Förutsatt att ni gillar tecknad film förstås. Tjejerna roade sig med att gissa filmsmak på folket uppe i stugan och alla trodde att jag bara tittade på thrillers och action så de bröt ihop lite när jag sade att förstaplatsen delas av just thriller/action och tecknad film. Tror jag pajjade min image lite där, men va fan. ;)
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: