Riktigt, riktigt gött...

Är förvånansvärt lätt att trampa på på crosstrainern om man har något att titta på (gäller att sysselsätta hjärnan så man glömmer hur infernaliskt tråkigt det är...) så jag trampade igenom 1½ avsnitt med Heroes. Ok, möjligt att jag stannade emellanåt, men höll igång hyfsat kontinuerligt ändå. Körde även lite mage, rygg och armar medan jag tappade upp vattnet till badet. Slängde i den lila badbollen jag fick i julas (vattnet blev rosa, ologiskt nog), tände massa levande ljus och ställde datorn på tvättkorgen så jag kunde fortsätta kolla serier även i badet. Blir dödligt uttråkad om jag "bara" skall bada. Erik ringde dock på Skype mitt i så satt och tjötade med honom istället. Första gången jag skypeat naken. ;) Jäkla skönt med både lite träning och ett bad i alla fall. Nu är jag härligt slö och kroppen är mjuk, renrakad, renskrubbad, insmord och... tja, skrynklig.
 
Skall alldeles strax dra mig mot sängen så jag kan somna i tid idag. Igår fastnade jag i en manga och kom inte i säng förrän närmare 1. Lagom smidigt. Skall dessutom träffa brudarna för att spela biljard och dricka goda drinkar imorgon kväll så måste ju vara i alla fall någorlunda utvilad så jag inte somnar över biljardbordet. ;) Toodles.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: