Tydligen inte min måndag...

Är hemma från jobbet idag igen. Eller snarare - jag åkte hem från jobbet igen. Jag sov verkligen piss inatt. Tyckte jag borde sova som en stock efter träningen, men icke. Vred mig i flera timmar, drömde mardrömmar, svettades och frös om vartannat tills det var dags att gå upp. Yejj. Kom i vilket fall upp och in i duschen och sedan kändes det i alla fall något bättre. Var lite dassig men antog att det berodde på brist på sömn. Kom till jobbet, satte mig vid datorn, och började må tokilla. Kändes som att magen var på väg upp genom halsen och jag kallsvettades och rös. Började fundera på vilken toalett man skulle springa till om det blev panik och man måste spy. Men kände som att det kanske var smartare att dra sig hemåt innan man faktiskt var tvungen att ta det beslutet. Svarade på några mail och begav mig sedan hemåt. Värt att ens gå upp idag känner jag. Väntar dock samtal så kan inte riktigt gå och lägga mig igen heller även om jag gärna skulle vilja. Har istället bäddat ner mig i soffan och funderar på vad jag har hemma som kan dämpa illamående.
 
Men jag har i alla fall sällskap:
 
 
Måste fan bli frisk nu. Är ju Sälen på torsdag!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: