En dag till...

Blev visst hemma idag igen ändå. Hade sjuk huvudvärk när jag lade mig igår men illamåendet hade lagt sig så jag höll tummarna. Och imorse så mådde jag fortfarande bra, om man bortser från ett envist dunkade bakom ögonen, så gjorde mig iordning för jobbet. Stod och sminkade mig när jag plötsligt blev helt kallsvettig och yr. Drack lite juice och satte mig i sängen en stund men gick inte över så valde att stanna hemma. Just nu försöker jag övertyga mig själv om att jag skall hålla mig vaken men egentligen så vill jag bara begrava huvudet i kalla lakan och kuddar. Kanske bara en stund så att jag inte sover bort dagen...?
 
Planen är annars att hämta Erik efter jobbet (mår oftast bättre på eftermiddagarna) och sedan dra till Trollhättan för att tömma det sista i lägenheten och köra det till Utby. Gert skall hämta skinnsoffan också då någon bekant skulle få den, så det blir väl en del bärande. Inte vad jag är mest sugen på just nu kanske, men det behöver ju göras så va fan.
 
Näe, mitt huvud håller på att göra mig galen. Sängen it is.


Helena

Krya på dig! Du måste ju va frisk o kry till resan! :-) Imorn börjar konferensen, tänk om man hade sluppit den..? ;-) Well well, får ju semester sen igen så.. Ska bli så kul!

Svar: Tack! Jodå, mår allt bättre nu om än inte riktigt bra. Men har ju nästan två dagar på mig innan vi beger oss så vi håller tummarna. ^^ Ses snart! :D
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: