Inga framsteg whatsoever...

Herregud vad mycket folk som hittat hit idag då. o_O Eller tja, mycket folk jämfört med hur många unika träffar jag brukar ha i statistiken i alla fall. ;) Trevligt att ha er här oavsett.
 
Jobbet har rullat lite långsamt idag, väntar på svar från flera uppdragsgivare så har mest blivit lite blandat skitjobb. Fick pratat med chefen om min tidrapportering och på honom lät det inte speciellt allvarligt så vettefan. Slutsatsen är väl (även om det helst inte sägs högt) att jag får mygla lite med de fortlöpande projekten och sluta vara så snäll. Tydligen är det en trend på hela kontoret. Hade man suttit ute hos kund så hade man satt åtta timmar debiterbart typ oavsett vad man hade gjort, men i och med att vi sitter på vårt egna kontor så är folk mycket snällare med hur mycket tid de effektivt jobbat med projektet.
 
Har fortfarande inte hittat några nycklar här hemma och jag tycker att jag vänt upp och ned på typ allt, så har inte Erik koll på var de är så får vi väl bryta oss in i förrådet. Och låta bli att tvätta. Och sedan betala för några uppsättningar med nycklar. Igen. Uff.
 
Erik borde i alla fall komma hem om knappa timmen så då kan vi åka och hämta min bil och sedan kanske kolla soffa/hämta lådor hos päronen/köpa nya lådor...? Så att man faktiskt kan göra något här hemma. Är ju ingen jätteidé att plocka fram all skit och sedan bara lägga det på köksbordet liksom...
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: