Men guu så rolitt dä hä va rå...

Uff. Tycker inte om att vara ensam hemma. Inte ens katterna är ju här för faen. Brölade på med hög musik medan jag diskade och dammsög, men nu börjar det bli lite väl sent så får väl dämpa mig. Och då blir det plötsligt väldigt väldigt tyst här hemma. Kan inte påstå att jag var så sugen på att packa inför flytten men är förbannat irriterande när jag inte ens KAN göra det. Har inte hittat några nycklar alls trots att jag rotat igenom alla ställen jag kan komma på, inklusive alla Eriks byxor. Hittar vare sig nyckeln till ytterdörren till förrådet eller nycklarna till vårt hänglås på vårt förråd. Tänkte jag skulle vara duktig och tvätta istället men hittade fan inte de nycklarna heller?! Har inte Erik fått med sig dem så vettefan var de tagit vägen...
 
Man kanske skulle försöka komma i säng i tid idag för en gångs skull om det nu ändå inte finns något annat kul att göra liksom. Men först skall jag roa mig med att färga ögonbrynen. ;)
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: