Nu är det fan inte långt kvar...

Nu är det bara några timmar kvar innan vi drar oss mot flygplatsen för att ta oss vidare mot Orlando där vi skall möta upp Helena och Patrik. Borde egentligen sova men irrar runt och oroar mig för att jag glömt något viktigt. Egentligen behöver jag väl bara ha med pass, biljetter och pengar dock, resten går att lösa liksom. Men ändå.
 
Allt utom det absolut sista som vi behöver imorn på morgonen är packat (förhoppningsvis i alla fall...) och Gert hämtar oss vid sju och skjutsar oss till flygplatsen då han ändå skulle ner och jobba i Göteborg så den biten är fixad. Skall bli så jäkla kul detta. Har sett fram emot resan länge nu men när det väl är dags så vill jag nästan skjuta på det en vecka så jag hinner vila upp mig och förbereda mig mentalt och fysiskt. ;) Till exempel så hade det varit trevligt om man hade kunnat försola lite så man inte såg ut som en magnecyl... Fast låg visserligen ute några timmar förrförra söndagen och brände mig då rätt rejält. Tyvärr endast på baksidan då jag låg och läste på mage. Utan att vända mig. Lagom smart sådär. Men fastnade helt i boken plus att det blåste så blev liksom aldrig riktigt varmt. Men ändå. Lagom smart. Kunde knappt sitta utan att börja gråta på två dagar. Lagom kul när man har ett kontorsjobb. Upptäckte dessutom igår att jag börjat flå på ryggen. Trodde jag klarat mig då det gått så lång tid och jag smörjt in mig som en jävla idiot men icke. Härlig timing känner jag. :P Får bli en rejäl skrubb och insmörjning imorgon innan vi beger oss.
 
Nej, nu får jag fan hoppa i säng. Mindre än fyra timmars sömn är nog ändå att ta i... Får se hur updateringen blir over there men ha det så bra så hörs vi väl om en tre veckor om inte annat. :D Puss!
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: