Come on and jump!

Jag vill vara frisk, jag vill ha ledigt och jag vill ha sol. Gärna nu.
 
 
Dessutom så behöver jag öva på hoppbilder... ;) Får försöka lära mig min kamera lite bättre också så jag kan ta bra kort i USA. Speciellt nattbilder är jag redigt kass på, förstår inte hur jag skall ändra inställningarna så att bilderna blir både ljusa och skarpa... Får kolla på lite youtube-tuturials och se om jag kan få till det. Eller köra på auto-läge hela semestern... ;)


Anonym

Ja i USA måste du vara allas vår proffsfotograf!!! Vill ha många fina bilder!!! :-D

Svar: Haha, oj, ingen press där inte... ;) Men tro inte att du slipper undan att fota! Jag vill allt ha bildbevis på mitt deltagande i resan också. ;) Har redan förvarnat Erik om att jag kommer lämpa över kameran på honom ibland också så... ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: